// estàs llegint...

Continguts

Les talles XXL rematen Nou Campanar

Des d’este matí, les tres grans figures que representen les talles especials al monument de Nou Campanar ja estan en la corona de la falla, alçant-se 28 metres sobre el terra. El conjunt de treballadors de Julio Monterrubio treballa a marxa forçada perquè d’ací a 24 hores el cadafal estiga completament enllestit. Les feines més complicades seran les de retoc d’unions entre els cossos de les grans figures (de 18 metres d’alçària) que rodegen el motiu central. Durant la nit de demà, les 90 figures de tamany natural amb les que conta el monument envoltaran les bases de la immensa estructura. Esta falla suposa el punt mes àlgid de la creativitat de l’artista Monterrubio, que començà plantant falles en la secció Especial en l’any 1983 i ha sabut adaptar-se als temps i trencar els durs motles del classicisme faller. nc2009

Taula de comentaris

Un comentari per a “Les talles XXL rematen Nou Campanar”

  1. Impressiona la grandària de les models aquestes tan estilitzades…

    Escrit per Joan | marzo 17, 2009, 20:22

Deixa un comentari

Publicitat

Editorial

Nova etapa en Món Faller

La revolució tecnològica i de les xarxes socials d’internet ha fet que la informació aplegue més ràpid que mai a la societat. És possible llegir el teu magazín, diari o bloc en qualsevol punt del món, i vore com s’actualitza a l’instant, al mateix temps que succeïxen els esdeveniments. La foto, la notícia, ara està més viva que mai.

Món Faller du des de desembre de l’any 2000 donant informació molt especialitzada sobre el món de les festes i tradicions valencianes. I seguirà en eixa línia, donant una informació precisa, tota aquella notícia que la premsa generalista no pot replegar. Però també continuarà donant pas a l’opinió. Els fòrums de debat hui s’han integrat en el propi mitjà de comunicació; cada notícia o article d’opinió pot ser qüestionat, valorat i discutit pel lector. És també un camí d’integració de les plataformes audiovisuals. Qualsevol informació sense imatges, sense vídeos o sense talls de so, hui ja no és notícia.

Donem la benvinguda al nou Món Faller, que ja va per la seua tercera etapa. I agraïm el recolzament de totes aquelles persones que dia a dia trien este magazín per a informar-se.

(0)

Switch to our mobile site